Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 12
» Najnowszy użytkownik: Wilku33
» Wątków na forum: 27
» Postów na forum: 33

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 1 użytkownik online.
» 0 Użytkownik(ów) | 1 Gość(i)

Ostatnie wątki
DevLog #3
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Minus
25-03-2017, 23:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
DevLog #2
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Minus
04-11-2016, 21:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 96
Nowa wersja 0.1.4 wydana
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Michaleczeq
26-02-2016, 01:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
DevLog #1
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Minus
03-01-2016, 02:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 50
Nowe podkłady - Expansion...
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Michaleczeq
10-10-2015, 19:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 67
Rules - English
Forum: Regulamin/Rules
Ostatni post: Minus
24-08-2015, 18:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
en_GB - English (UK)
Forum: Tłumaczenia/Translations
Ostatni post: Michaleczeq
20-08-2015, 04:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 109
pl_PL - Polski
Forum: Tłumaczenia/Translations
Ostatni post: Michaleczeq
20-08-2015, 04:54
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 96
Propozycje języków/Propos...
Forum: Tłumaczenia/Translations
Ostatni post: Michaleczeq
20-08-2015, 04:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 101
Nowa nieoficjalna wersja
Forum: Ogłoszenia/Announcements
Ostatni post: Michaleczeq
16-08-2015, 19:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90

 
  DevLog #3
Napisane przez: Minus - 25-03-2017, 23:04 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Dobry bobry wszyscy.
Szybki wpis tym razem dający małą "zajawkę" już prawie kompletnego 0.2.
Na wstępie chciałbym przeprosić za długi czas prac nad wersją 0.2 oraz wytłumaczyć trochę jaka jest sytuacja oraz podzielić się z wami paroma nowinkami które dojdą w najbliższej wersji.

Ja już zapewne wiecie z poprzednich wpisów wersja 0.2 to kompletny restart projektu, na przestrzeni czasu od wydania 0.1.4 do dziś ponad 95% kodu programu przepisałem od nowa. Mapy także doczekały się odświeżenia, ale nie zdradzę jakiego Wink.
Ważnymi usprawnieniami są także znaczne zmiany w interfejsie, który wreszcie przestanie być szczątkowy i będzie pozwalał na bardzo wiele w porównaniu do wcześniejszych wersji. Co mogę jeszcze wam zdradzić? Póki co tylko tyle, 0.2 to ma być coś co jak ujrzy światło dzienne to stanie się prawdziwym początkiem celu tego projektu. Zauważyliśmy popularność innego projektu, który umożliwia prowadzenie wirtualnej spedycji poprzez wpisywanie danych - na tej scenie chcemy rozpocząć istną rewolucję, ale na to jeszcze przyjdzie poczekać - tyle w kwestii informacji co nowego i co w trawie piszczy.

Teraz sekcja pewnych wytłumaczeń.
W czasie zimy prace szły powoli, gdyż przygotowania do egzaminu zawodowego pożerały mi większość czasu. Aktualnie też nie jest super, bo widmo matury mnie przytłacza, a po całym dniu nauki najnormalniej człowiek nie ma ani czasu ani chęci (choć częściej brakuje tego pierwszego). Projekt jednak nie umiera i nie umrze zbyt prędko (podziękowania słać do Michaleczeq, bo bez jego wsparcia, motywowania i czasem zmuszania dawno by to wszystko zawisło). Mimo starań nieraz codziennie po prostu już nie mam kiedy i jak robić przy programie, wszak też jestem człowiekiem. Aktualnie do matury a nawet w trakcie jej trwanie wszystko będzie u mnie stać na głowie i cykl produkcji wersji 0.2 może zdawać się stać w miejscu. Jednak jestem dobrej myśli. Chciałbym móc ogłosić jakieś ciekawe wieści, ale na chwilę obecną najnormalniej w świecie nic nie jest gotowe, a nie chcemy dać do publicznego użytku czegoś co jest niekompletne. Czy warto jednak czekać na wersję 0.2? Oczywiście, że tak Wink

Wydrukuj tę wiadomość

  DevLog #2
Napisane przez: Minus - 04-11-2016, 21:01 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Dawno tutaj nie zaglądałem, aczkolwiek nie oznacza to jakiegoś wstrzymania prac nad projektem. Aktualnie po dość męczących walkach z windowsem *i nie tylko* mogę wreszcie ogłosić, że wersja 0.2 powstaje i ma się dobrze. Aktualnie nie chcę zdradzać wszystkiego co dojdzie w nowej wersji, ale już teraz rzucę informację, że VirtualCargo 0.2 oficjalnie wspiera możliwość dodania własnej mapy. Otóż to. Koniec z wymogiem jazdy po naszej domyślnej mapie. Od teraz możecie stworzyć swoją własną, niepowtarzalną, odjazdową, kolorową mapę. Dodatkowo dodawanie nowych ciągników czy ładunków teraz wiąże się jedynie ze stworzeniem pliku z nimi i wrzuceniem go do odpowiedniego folderu - zero męczenia się z plikami registry.aff. Oprócz tego czeka na was świeżutki interfejs, który dla wielu będzie prawdopodobnie przyjemnym dodatkiem.

No a teraz tak trochę z innej beczki - wiem doskonale, że już bardzo długo ta wersja powstaje. Aż za długo, aczkolwiek po błędach występujących w 0.1.x wolę ją dopracować, niż potem dowiadywać się o dziwnych rzeczach typu zawieszenie się programu.
Dodatkowo 0.2 jest całkowicie przepisane - daje to nam większą swobodę modyfikacji programu na przyszłość, a po wydaniu 0.2 będzie na co czekać. 
No to by było na tyle w tym wpisie. /Minus

Wydrukuj tę wiadomość

  Nowa wersja 0.1.4 wydana
Napisane przez: Michaleczeq - 26-02-2016, 01:29 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Od premiery ATSa minęło już nieco czasu a więc przyszła pora na wydanie nowej wersji programu - 0.1.4.0 Alpha.
Główną zmianą jaką za sobą niesie nowa aktualizacja jest wydanie plugina w wersji 64 bitowej dzięki czemu wsparcie otrzymał ATS i ETS2 w wersji 64bit. Nie jest to jedyna zmiana. Doszło również kilka poprawek i nowości w serwerze oraz kliencie. Co więcej, podkłady Anglii zostały zaktualizowane (Więcej o tym znajdziesz TUTAJ).

Zapraszamy wszystkich do testowania oraz zgłaszania błędów. Linki do pobrania Znajdziecie na naszym GitHubie lub w sekcji Download.

Wydrukuj tę wiadomość

  DevLog #1
Napisane przez: Minus - 03-01-2016, 02:01 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Postanowiłem, że od teraz raz na jakiś czas podzielę się dokonaniami albo też prawdziwie epickimi bugami z wersji rozwojowej VirtualCargo. Oczywiście przyjmie to formę także swoistego "bloga". Będę tu zamieszczać informacje co się zmienia, nad czym pracujemy, albo po prostu pisał o tym co się dzieje. Na dobry początek moje dzisiejsze dokonanie, czyli etap prac nad GUI, gdzie widać już samo GUI, ale guzik od zamykania okienka woli gonić swoje docelowe miejsce niż usiedzieć spokojnie na tyłku tam, gdzie powinien. Błąd jest o tyle dziwny, że nie mam pojęcia skąd się wziął. Aczkolwiek tak wygląda niemal każdy błąd w VirtualCargo - nigdy nie wiem dokładnie gdzie on jest.

A tutaj specjalnie dla was gif, z guzikiem, który najwyraźniej nie lubi siedzieć w jednym miejscu.

[Obrazek: 9b62f046a13ede716c542f59a231bbd1.gif]

Wydrukuj tę wiadomość

Photo Nowe podkłady - Expansion GB
Napisane przez: Michaleczeq - 10-10-2015, 19:09 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Kilka dni temu na GitHubie pojawiła się kolejna wersja, a raczej patch poprawiający podkłady mapy w programie.

[Obrazek: vc_15_10_10_18_33.png]

Zmianie uległ cały teren Wielkiej Brytanii oraz dodano przeprawy (na chwilę obecną, jedynie z gotowymi terenami).
Jest to drugi z trzech patchy które mają na celu poprawę wyglądu programu. Mam nadzieję, że kolejny pojawi się już niedługo,
a wraz z nim o ile starczy sił - poprawione tło. Nie będzie to jednak ostatni update. Miłego testowania. Pozdrawiam.


Podkłady wraz z całym programem można pobrać z oficjalnej strony projektu na GitHubie klikając w "Download ZIP", lub osobno w postaci patcha z linku zamieszczonego poniżej.


VC texture patch - wersja 02



Zachęcamy do testowania oraz zgłaszania nam błędów.

Wydrukuj tę wiadomość

Photo Nowa nieoficjalna wersja
Napisane przez: Michaleczeq - 16-08-2015, 19:36 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Po długich pracach których celem było poprawienie siatki dróg, jeden z trzech (na chwilę obecną) etapów został zakończony. Poprawie uległ podkład europy. Kolejnym celem będzie UK a na koniec Skandynawia. Co więcej, korzystając z okazji, odświeżona została również kropka gracza. Pracy jest jeszcze ciągle dużo, lecz mam nadzieję że pomimo upałów i wakacji, nie będzie ona trwała długo.
Podkłady można pobrać z oficjalnej strony projektu na GitHubie, lub z linku zamieszczonego poniżej.

VC texture patch - wersja 01



Jak zawsze zachęcamy do pobierania i testowania naszego programu. Im was więcej, tym szybciej możemy zlokalizować błędy i je usunąć.

Wydrukuj tę wiadomość

  Pogląd prac nad wersją 0.1.3
Napisane przez: Minus - 12-08-2015, 13:44 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Witajcie. Od dłuższego czasu nie było nic slychać od nas, żadnej aktualizacji, żadnych nowości.
Sytuacja taka wystąpiła z jednego powodu. Jak wiecie Microsoft wydał Windows 10. Osobiście robiłem przesiadkę na nowy system i dlatego musiałem wiele rzeczy przerzucać, instalować, przywracać. Od kilku dni system jest już stabilny na moim komputerze dlatego też bierzemy się za wersję 0.1.3. Nie mamy informacji kiedy się pojawi.

Ogólny pogląd jest taki. Standardowy użytkownik nie powinien odczuć różnicy. Skupiamy się na ujednoliceniu programu. Na chwilę obecną zmieniane jest około 30-40% kodu. Chcemy dodać lokalizacje (wsparcie dla wielu języków), które to wy będziecie mogli tworzyć. Przed wydaniem ogłosimy nowe informacje na wiki oraz tutaj. Cały system opiera się o nasz autorski pomysł, który na pierwszy rzut oka będzie wydawał się znajomy modderom ETS2. Dodanie nowego języka będzie tak proste jak tylko się da. Jeśli chodzi o inne dodatki i poprawki - tego nie ujawniamy, ponieważ nie wiemy co z zastosowanych usprawnień pojawi się w wersji udostępnionej publicznie.

Prosimy o wszelkie informacje. Jeśli w waszych głowach rodzi się pomysł co dodać, jak usprawnić VirtualCargo napiszcie go tu na forum, dotyczy to też błędów. Jeśli napotkacie błąd, a macie wersję 0.1.2 w folderze crash pojawi się plik dmp. Jeśli chcecie przyczynić się do poprawy działania, stabilności i wydajności programu wyślijcie taki raport na adres email admin@virtualcargo.cba.pl.

Zachęcamy też do odwiedzania forum i brania udziału w dyskusjach (albo ich tworzenia). Im więcej ludzi zainteresuje się projektem tym bardziej będzie się rozwijał.

Minus

Wydrukuj tę wiadomość

  Błąd w wersji 0.1.2
Napisane przez: Minus - 28-07-2015, 13:52 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Witajcie. Dzisiaj wprowadzałem nowe ustawienia do projektu, aby wprowadzić jeszcze większe możliwości. Pewnym jest, że każdy kto do tej pory używał programu zauważył ten błąd. Program w czasie wyłączania przy pomocy konsoli wywala błąd. Zlokalizowaliśmy jego przyczynę - większość obrazków w programie jest traktowana jako tekstury. W momencie zamykania programu poprzez konsole są one usuwane przed zamknięciem okna. Kończy się to błędem, ponieważ program usilnie próbuje z tych tekstur skorzystać. Prosimy o nie zamykanie programu konsolą, gdyż błędu jesteśmy świadomi. Raporty crashy z tym błędem będą pomijane, gdyż pracujemy już nad poprawką.

Wydrukuj tę wiadomość

  Ogłoszenie dotyczące aktualizacji 1.19 do ETS2
Napisane przez: Minus - 18-07-2015, 13:34 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Jak wiele osób pewnie już wie, SCS Software wypuściło wersję beta patcha 1.19. VirtualCargo wspiera tą wersję bez większych problemów, lecz przy okazji aktualizacji postaramy się wydać aktualizację do programu. Jak to zazwyczaj jest aktualizacja może pojawić się chwilę przed albo kilka dni po oficjalnym patchu. Główną zmianą będzie powrót do obsługi Microsoft Visual C++ Redistributable 2013. Oprócz tego planujemy usprawnić nieco wygląd programu oraz zgłaszanie błędów. Więcej informacji w czasie kiedy wszystko już będzie gotowe.

Minus

Wydrukuj tę wiadomość

Exclamation Edycja mapy - problemy
Napisane przez: Michaleczeq - 05-07-2015, 17:21 - Forum: Ogłoszenia/Announcements - Brak odpowiedzi

Uwaga.
W pluginie zauważony został problem polegającym na crashu gry podczas próby edycji mapy. Niestety, na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie tego naprawić.
Aby móc spokojnie wejść do ME należy przenieść plik "VirtualCargoPlugin.dll" do innego katalogu. Za wszelkie problemy przepraszamy.

Wydrukuj tę wiadomość